Autodromo Nazionale di Monza miał być torem, który nie pasuje charakterystyce RB6. Wygląda jednak na to, że również tutaj bolidy Sebastiana Vettela i Marka Webbera mogą spisywać się bardzo dobrze. Problem Australijczyka z drugiej sesji związany był z utratą ciśnienia wody w RB6.
Sebastian Vettel„To był całkiem niezły dzień. To dopiero piątek, więc czasy okrążeń się różnią, a my nie wiemy jakie jest obciążenia paliwem, jestem jednak przekonany, że będzie dobrze. Wygląda na to, że spisujemy się tu lepiej, niż rok temu. Oczywiście w tym roku nie ma KERS-u, co nam sprzyja. Musimy być cierpliwi - prawdziwe tempo zobaczymy jutro. McLaren jest ekstremalnie szybki, Ferrari również, walka będzie więc zacięta. Okrążenie jest tu krótkie – jest mnóstwo prostych i niewiele zakrętów – różnice w czasach okrążeń będą bardzo niewielkie”.
Mark Webber
„Podczas popołudniowej sesji straciłem ciśnienie wody i musiałem zatrzymać samochód, co trochę zepsuło nasz program przejazdów. Nadal mamy jednak trochę przydatnych informacji. Samochód spisuje się całkiem nieźle. Muszę znaleźć nieco lepszy czas okrążenia, ale bolid ma osiągi, a ja jestem całkiem zadowolony. Zobaczymy jak nam jutro pójdzie. Jesteśmy jednak z przodu, co jest miłe. Ferrari również wygląda groźnie”.
10.09.2010 18:06
0
W pierwszym treningu tył bolidu Webbera i Vettela był "pomalowany" na zielono. Wie ktoś po czemu to miało służyć? Nie oglądałem treningów, widziałem to tylko na zdjęciach.
10.09.2010 18:19
0
Farbą maluje się element po to, żeby zobaczyć jak wokół niego przepływa powietrze.
10.09.2010 18:21
0
Pomalowany był taką farbą która zmienia(znika) pod wpływem pędu powietrza. w ten sposób określa sie mejsca na tylnym skrzydle na które jest najwiekszy nacisk
10.09.2010 18:32
0
Ok, dzięki za info.
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
zarejestruj się